mandag 21. april 2008

Ikea kjøkken - føljetong del 3

I dag var jeg på Ikea og bestilte kjøkken og hjemlevering og firma til å sette det opp! Superfornøyd!

Iallefall i hele 4 timer, til jeg satte meg ned og skulle studere de tredimensjonale vidundertegningene og bestillingslista. Og oppdaga at han flinke mannen som har tegna alt fint og helt riktig har bestilt ett stort overskap for mye og en smal vinreol for lite..

Hva var det jeg sa?
Ikea, jeg kommer tilbake...

Enda godt jeg har over 3 uker på meg før alt skal monteres opp. Det ligger jo an til minst 1 Ikeatur til før den tid. Jeg kommer tilbake, bestemt-billig-duste-kunde som jeg er. For nå er det ingen vei tilbake. Og en ting skal Ikea ha; de har bidratt til å få noen andre og helt trivielle tanker inn i hodet mitt..
.

2 kommentarer:

Anonym sa...

...du skal nok mange turer dit før det hele er i boks. Hele hjernen kommer til å bestå av kjøkkenelementer etterhvert :-)


Jespervenn

Klara sa...

Er det ikke deilig med litt kjøkkengreier i hodet? Jeg har hodet fullt av baderomsinnredning. Og vi (min mann og jeg) blir fremdeles ikke enige...
Ikea virker litt morsomt, og litt slitsomt. Men man kan hvertfall ikke klage på at de ikke får tiden til å gå..
Hmm, jeg har lyst på Ikea sofa. Montro om de har noen fine.

Tull og tøys fra sørlandet. Været er nydelig. Kuren er ferdig. Hesten fungerer, og min lungesyke hund (ja det er helt sant) har fått husstøv allergi. (Selv om det er litt alvorlig, så klarer jeg ikke å la hver å le litt også).

Mange mange varme tanker til Ikea sliteren Åshild.
:-)