søndag 18. april 2010

En uke på opptrening

Lurer du på hvordan en uke på opptrening/rehabilitering arter seg?

Denne uka har sett sånn ut:

-stretching, tur, mattegym, bordtennis, fysioterapi
-blodprøver, tur til gård med hester og min livs første ridetur, bordtennis
-mattegym, fysioterapi, tur
-ernæringsinfo, fysioterapi, samtale med sykepleier, tur, osteopattime (fritid), kjøretur til Moss (fritid)
-krakkegym, pilates, besøk (fritid)
-besøk, kjøretur til Moss og samvær med venner til kvelden (fritid)
-tur til Son og Jeløya inkl. galleri og kafe, samvær med venner til kvelden (fritid)

Og så er det lunch, middag og kvelds hver dag innimellom, og det blir da prat med andre her og gjerne timeslange måltider og prat i sofagruppe eller i solveggen.

Og så er treningssal og basseng tilgjengelig hver dag og kveld, men denne uka nådde jeg ikke mer.. Blir jeg ikke friskere av dette så vet ikke jeg!

.

5 kommentarer:

Klara sa...

Dette er bra!!! Og jeg er så glad for din første ridetur. Ble helt rørt til tårer.

Klem

Kjerstis løse tråder sa...

Kjære deg! Dette var gode nyheter! Høres ut som et nytt liv. Jeg blir også rørt, Åshild!!

Klem fra Kjersti

Wenche sa...

Det var ativitetsnivå det -0)
Håper det går fremmover med deg og at du føler du har noe igjen får det travle dagene.
Lykke til videre.!

Anonym sa...

hei enig med deg Åshild dette måå gjøre godt på kropp og sjel..
er godt for deg at det skjer noe...ønske deg alt godt. mange dager til jeg er tilbake skal på ferie!!! tidlig men pytt pytt. ha fine dager videre og så titter jeg inn når jeg komme tilbake
klem fra ukjent dame w

Åshild sa...

God ferie til deg anonym og takk til dere andre som skjønner at jeg klarer mer enn før og at det er godt. Det er også utrolig godt å bare ha det litt greit noen dager, det er igrunnen veldig lenge si sist..