fredag 31. desember 2010

Nyttårsaften 2010

Skal tilbringes utenfor sykehus. Med et nødskrik. Jeg har en pågående infeksjon i lungene. Venter på at antibiotikatabletter skal virke. Viss ikke bedring blir det intravenøsmedisin. Men i dag, nyttårsaften 2010, får jeg heldigvis være ute i det fri. Jeg skal tilbringe kvelden sammen med gode venner som steller istand et gourmetmåltid. Jeg er heldig. Jeg kan se det nye året imøte med forventning om en framtid. Noe jeg ikke har kunnet gjøre de siste årene på årets siste dag. Irrgrønt håp blir denne nyttårsaftenens symbolske bilde.


Irrgrønt håp
 
Jeg ønsker at det nye året skal bringe
mange innholdsrike, spennende, utfordrende, givende, inntrykksåpne og gode dager!

GODT NYTT ÅR!
og takk for følget i 2010!
.
.

1 kommentar:

Hilde sa...

Ønsker deg et Godt Nytt år Åshild ,med mange gleder og gode opplevelser. Sterkt å følge deg på bloggen,du skriver varmt og ekte. Stå på videre. Klem Hilde :)