fredag 19. mars 2010

Hjemme III

Utskrevet igjen. For tredje gang. Hjemme for godt. For tredje gang.

Denne gangen håper jeg at det holder. Tre måneder i sykehus holder for en stund. Nå vil jeg være utskrevet, hjemme. Nå vil jeg være i det friske livet. Dette har jeg sagt før og jeg kommer til å fortsette å si det helt til jeg er der. I det friske livet. Det er der jeg skal komme for virkelig å kunne oppleve gleden etter alt slitet jeg har gjennomgått.

Jeg er på vei. Veien videre kjenner jeg ikke. For om man er i det friske livet eller i det syke livet eller i andre slags liv, så gjelder den samme sannheten; vandrer din vei blir til mens du går.

.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hei igjen ...Du vet det heter tredje ganger gjelder det.....så nå er du hjemme for godt. at du er drittlei sykehuset det kan alle forstå ..lei blir en der etter noen få dager. håper av hele mitt hjerte at nå går det bare fremover med deg...ha en fin helg..klem fra ukjent dame w

Anonym sa...

Jg håper på en vei md minst mulig humper fremover. Jg håper dn dårlige grusveien du har beveget dg på de siste ukene, skal bli en bred og vakker aveny omkranset av høyreiste trær og vakre blomsterbusker. Jg håper dt friske livet ikke r langt unna. Klem fra S

Åshild sa...

Takk!

Godt med oppmuntring og støtte og gode ønsker for framtiden. Det hjelper!

Åshild